آ
-
آثار باستانی اصفهان
بررسی رابطه میان میزان آشنایی دانش آموزان با میراث فرهنگی شهر اصفهان و دلبستگی آنها به هویت ملی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 42-61]
-
آزمونهای شناختی
کارکرد آزمونهای عملکردی در ارزشیابی از درس تاریخ با تحلیل بخش ارزشیابی کتاب-های درسی متوسطة اول [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
-
آزمونهای عملکردی
کارکرد آزمونهای عملکردی در ارزشیابی از درس تاریخ با تحلیل بخش ارزشیابی کتاب-های درسی متوسطة اول [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
-
آموزش تاریخ
تربیت شهروندی و آموزش تاریخ «مطالعة موردی: جنگهای پیامبر اکرم(ص)» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
آموزش تاریخ
پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ میتواند ارزشهای اخلاقی را تقویت کند [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 14-28]
-
آموزش تاریخ
تبیین سندی ضرورت تدوین برنامة درسی کارشناسی ارشد آموزش تاریخ در دانشگاه فرهنگیان . [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 29-49]
ا
-
الگوهای جهانی
الگوهای جهانی برای آموزش محتوا در آموزش تاریخ. [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 1-13]
-
انقلاب مشروطیت
رویکردی میان رشته ای به ثمرات و دستاوردهای انقلاب مشروطیت [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 78-91]
ب
-
باستانشناسی
ارتباط باستان شناسی و تاریخ در روند پژوهشهای تاریخی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 84-91]
-
برنامهریزی درسی
تبیین سندی ضرورت تدوین برنامة درسی کارشناسی ارشد آموزش تاریخ در دانشگاه فرهنگیان . [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 29-49]
-
برنامۀ درسی ارشد آموزش تاریخ
تبیین سندی ضرورت تدوین برنامة درسی کارشناسی ارشد آموزش تاریخ در دانشگاه فرهنگیان . [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 29-49]
-
بین رشته ای
کاربرد علوم ریاضی در فهم تاریخ. [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 66-77]
پ
-
پایۀ دهم
تحلیل انتقادی ساختار و محتوای کتاب درسی تاریخ (1) پایۀ دهم علوم انسانی دورۀ متوسطه. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 62-83]
-
پیوند تاریخ و اخلاق
پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ میتواند ارزشهای اخلاقی را تقویت کند [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 14-28]
ت
-
تاریخ
اولویتبندی علاقمندیهای دانشآموزان ابتدایی به یادگیری حوزههای دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی با تاکید بر تاریخ [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 15-27]
-
تاریخ
آموزش تاریخ و هوش مصنوعی(محاسن و معایب آن). [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
-
تاریخ
ارتباط باستان شناسی و تاریخ در روند پژوهشهای تاریخی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 84-91]
-
تاریخ
کاربرد علوم ریاضی در فهم تاریخ. [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 66-77]
-
تاریخ
رویکردی میان رشته ای به ثمرات و دستاوردهای انقلاب مشروطیت [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 78-91]
-
تاریخ (1)
تحلیل انتقادی ساختار و محتوای کتاب درسی تاریخ (1) پایۀ دهم علوم انسانی دورۀ متوسطه. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 62-83]
-
تاریخ محلی
بررسی رابطه میان میزان آشنایی دانش آموزان با میراث فرهنگی شهر اصفهان و دلبستگی آنها به هویت ملی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 42-61]
-
تحلیل آزمون عملکرد
کارکرد آزمونهای عملکردی در ارزشیابی از درس تاریخ با تحلیل بخش ارزشیابی کتاب-های درسی متوسطة اول [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
-
تربیت اخلاقی
پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ میتواند ارزشهای اخلاقی را تقویت کند [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 14-28]
-
تربیت شهروندی
تربیت شهروندی و آموزش تاریخ «مطالعة موردی: جنگهای پیامبر اکرم(ص)» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
تفکر انتقادی
پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ میتواند ارزشهای اخلاقی را تقویت کند [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 14-28]
ج
-
جنگهای پیامبر اکرم (ص)
تربیت شهروندی و آموزش تاریخ «مطالعة موردی: جنگهای پیامبر اکرم(ص)» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
خ
-
خانواده
اولویتبندی علاقمندیهای دانشآموزان ابتدایی به یادگیری حوزههای دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی با تاکید بر تاریخ [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 15-27]
د
-
دادههای فرهنگی
ارتباط باستان شناسی و تاریخ در روند پژوهشهای تاریخی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 84-91]
-
دانش آموزان اصفهان
بررسی رابطه میان میزان آشنایی دانش آموزان با میراث فرهنگی شهر اصفهان و دلبستگی آنها به هویت ملی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 42-61]
-
دانشگاه فرهنگیان
تبیین سندی ضرورت تدوین برنامة درسی کارشناسی ارشد آموزش تاریخ در دانشگاه فرهنگیان . [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 29-49]
ر
-
ریاضیات
کاربرد علوم ریاضی در فهم تاریخ. [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 66-77]
س
-
ساختار
تحلیل انتقادی ساختار و محتوای کتاب درسی تاریخ (1) پایۀ دهم علوم انسانی دورۀ متوسطه. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 62-83]
ک
-
کاوش
ارتباط باستان شناسی و تاریخ در روند پژوهشهای تاریخی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 84-91]
-
کتاب درسی
تحلیل انتقادی ساختار و محتوای کتاب درسی تاریخ (1) پایۀ دهم علوم انسانی دورۀ متوسطه. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 62-83]
-
کتب درسی
رویکردی میان رشته ای به ثمرات و دستاوردهای انقلاب مشروطیت [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 78-91]
م
-
محاسبه
کاربرد علوم ریاضی در فهم تاریخ. [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 66-77]
-
محتوا
تحلیل انتقادی ساختار و محتوای کتاب درسی تاریخ (1) پایۀ دهم علوم انسانی دورۀ متوسطه. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 62-83]
-
مدرسه
اولویتبندی علاقمندیهای دانشآموزان ابتدایی به یادگیری حوزههای دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی با تاکید بر تاریخ [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 15-27]
-
مزایا
آموزش تاریخ و هوش مصنوعی(محاسن و معایب آن). [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
-
مستشرقان
تربیت شهروندی و آموزش تاریخ «مطالعة موردی: جنگهای پیامبر اکرم(ص)» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
-
مطالعات اجتماعی
اولویتبندی علاقمندیهای دانشآموزان ابتدایی به یادگیری حوزههای دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی با تاکید بر تاریخ [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 15-27]
-
مطالعات اجتماعی
رویکردی میان رشته ای به ثمرات و دستاوردهای انقلاب مشروطیت [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 78-91]
-
معایب
آموزش تاریخ و هوش مصنوعی(محاسن و معایب آن). [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
-
معماری
کاربرد علوم ریاضی در فهم تاریخ. [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 66-77]
-
میانرشتهای
رویکردی میان رشته ای به ثمرات و دستاوردهای انقلاب مشروطیت [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 78-91]
-
میراث فرهنگی
بررسی رابطه میان میزان آشنایی دانش آموزان با میراث فرهنگی شهر اصفهان و دلبستگی آنها به هویت ملی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 42-61]
ن
-
نظام آموزشی
پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ میتواند ارزشهای اخلاقی را تقویت کند [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 14-28]
ه
-
هوش مصنوعی
آموزش تاریخ و هوش مصنوعی(محاسن و معایب آن). [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
-
هویت ملی
بررسی رابطه میان میزان آشنایی دانش آموزان با میراث فرهنگی شهر اصفهان و دلبستگی آنها به هویت ملی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 42-61]
ی
-
یادگیری
اولویتبندی علاقمندیهای دانشآموزان ابتدایی به یادگیری حوزههای دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی با تاکید بر تاریخ [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 15-27]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد