نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار باستانی اصفهان بررسی رابطه میان میزان آشنایی دانش آموزان با میراث فرهنگی شهر اصفهان و دل‌بستگی آن‌ها به هویت ملی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 42-61]
  • آزمون‌های شناختی کارکرد آزمون‌های عملکردی در ارزشیابی از درس تاریخ با تحلیل بخش ارزشیابی کتاب-های درسی متوسطة اول [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
  • آزمون‌های عملکردی کارکرد آزمون‌های عملکردی در ارزشیابی از درس تاریخ با تحلیل بخش ارزشیابی کتاب-های درسی متوسطة اول [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
  • آموزش تاریخ تربیت شهروندی و آموزش تاریخ «مطالعة موردی: جنگ‌های پیامبر اکرم(ص)» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • آموزش تاریخ پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ می‌تواند ارزش‌های اخلاقی را تقویت کند [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 14-28]
  • آموزش تاریخ تبیین سندی ضرورت تدوین برنامة درسی کارشناسی ارشد آموزش تاریخ در دانشگاه فرهنگیان . [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 29-49]

ا

  • الگوهای جهانی الگوهای جهانی برای آموزش محتوا در آموزش تاریخ. [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 1-13]
  • انقلاب مشروطیت رویکردی میان‏ رشته‏ ای به ثمرات و دستاوردهای انقلاب مشروطیت [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 78-91]

ب

  • باستان­شناسی ارتباط باستان شناسی و تاریخ در روند پژوهش‌های تاریخی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 84-91]
  • برنامه‌ریزی درسی تبیین سندی ضرورت تدوین برنامة درسی کارشناسی ارشد آموزش تاریخ در دانشگاه فرهنگیان . [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 29-49]
  • برنامۀ درسی ارشد آموزش تاریخ تبیین سندی ضرورت تدوین برنامة درسی کارشناسی ارشد آموزش تاریخ در دانشگاه فرهنگیان . [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 29-49]
  • بین رشته­ ای کاربرد علوم ریاضی در فهم تاریخ. [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 66-77]

پ

  • پایۀ دهم تحلیل انتقادی ساختار و محتوای کتاب درسی تاریخ (1) پایۀ دهم علوم انسانی دورۀ متوسطه. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 62-83]
  • پیوند تاریخ و اخلاق پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ می‌تواند ارزش‌های اخلاقی را تقویت کند [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 14-28]

ت

  • تاریخ اولویت‌بندی علاقمندی‌های دانش‌آموزان ابتدایی به یادگیری حوزه‌های دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسله‌ مراتبی با تاکید بر تاریخ [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 15-27]
  • تاریخ آموزش تاریخ و هوش مصنوعی(محاسن و معایب آن). [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
  • تاریخ ارتباط باستان شناسی و تاریخ در روند پژوهش‌های تاریخی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 84-91]
  • تاریخ کاربرد علوم ریاضی در فهم تاریخ. [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 66-77]
  • تاریخ رویکردی میان‏ رشته‏ ای به ثمرات و دستاوردهای انقلاب مشروطیت [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 78-91]
  • تاریخ (1) تحلیل انتقادی ساختار و محتوای کتاب درسی تاریخ (1) پایۀ دهم علوم انسانی دورۀ متوسطه. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 62-83]
  • تاریخ محلی بررسی رابطه میان میزان آشنایی دانش آموزان با میراث فرهنگی شهر اصفهان و دل‌بستگی آن‌ها به هویت ملی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 42-61]
  • تحلیل آزمون عملکرد کارکرد آزمون‌های عملکردی در ارزشیابی از درس تاریخ با تحلیل بخش ارزشیابی کتاب-های درسی متوسطة اول [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 50-65]
  • تربیت اخلاقی پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ می‌تواند ارزش‌های اخلاقی را تقویت کند [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 14-28]
  • تربیت شهروندی تربیت شهروندی و آموزش تاریخ «مطالعة موردی: جنگ‌های پیامبر اکرم(ص)» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • تفکر انتقادی پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ می‌تواند ارزش‌های اخلاقی را تقویت کند [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 14-28]

ج

  • جنگ‌های پیامبر اکرم (ص) تربیت شهروندی و آموزش تاریخ «مطالعة موردی: جنگ‌های پیامبر اکرم(ص)» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]

خ

  • خانواده اولویت‌بندی علاقمندی‌های دانش‌آموزان ابتدایی به یادگیری حوزه‌های دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسله‌ مراتبی با تاکید بر تاریخ [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 15-27]

د

  • داده­های فرهنگی ارتباط باستان شناسی و تاریخ در روند پژوهش‌های تاریخی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 84-91]
  • دانش آموزان اصفهان بررسی رابطه میان میزان آشنایی دانش آموزان با میراث فرهنگی شهر اصفهان و دل‌بستگی آن‌ها به هویت ملی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 42-61]
  • دانشگاه فرهنگیان تبیین سندی ضرورت تدوین برنامة درسی کارشناسی ارشد آموزش تاریخ در دانشگاه فرهنگیان . [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 29-49]

ر

  • ریاضیات کاربرد علوم ریاضی در فهم تاریخ. [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 66-77]

س

  • ساختار تحلیل انتقادی ساختار و محتوای کتاب درسی تاریخ (1) پایۀ دهم علوم انسانی دورۀ متوسطه. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 62-83]

ک

  • کاوش ارتباط باستان شناسی و تاریخ در روند پژوهش‌های تاریخی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 84-91]
  • کتاب درسی تحلیل انتقادی ساختار و محتوای کتاب درسی تاریخ (1) پایۀ دهم علوم انسانی دورۀ متوسطه. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 62-83]
  • کتب درسی رویکردی میان‏ رشته‏ ای به ثمرات و دستاوردهای انقلاب مشروطیت [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 78-91]

م

  • محاسبه کاربرد علوم ریاضی در فهم تاریخ. [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 66-77]
  • محتوا تحلیل انتقادی ساختار و محتوای کتاب درسی تاریخ (1) پایۀ دهم علوم انسانی دورۀ متوسطه. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 62-83]
  • مدرسه اولویت‌بندی علاقمندی‌های دانش‌آموزان ابتدایی به یادگیری حوزه‌های دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسله‌ مراتبی با تاکید بر تاریخ [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 15-27]
  • مزایا آموزش تاریخ و هوش مصنوعی(محاسن و معایب آن). [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
  • مستشرقان تربیت شهروندی و آموزش تاریخ «مطالعة موردی: جنگ‌های پیامبر اکرم(ص)» [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 1-14]
  • مطالعات اجتماعی اولویت‌بندی علاقمندی‌های دانش‌آموزان ابتدایی به یادگیری حوزه‌های دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسله‌ مراتبی با تاکید بر تاریخ [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 15-27]
  • مطالعات اجتماعی رویکردی میان‏ رشته‏ ای به ثمرات و دستاوردهای انقلاب مشروطیت [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 78-91]
  • معایب آموزش تاریخ و هوش مصنوعی(محاسن و معایب آن). [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
  • معماری کاربرد علوم ریاضی در فهم تاریخ. [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 66-77]
  • میان‏رشته‏ای رویکردی میان‏ رشته‏ ای به ثمرات و دستاوردهای انقلاب مشروطیت [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 78-91]
  • میراث فرهنگی بررسی رابطه میان میزان آشنایی دانش آموزان با میراث فرهنگی شهر اصفهان و دل‌بستگی آن‌ها به هویت ملی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 42-61]

ن

  • نظام آموزشی پیوستگی تاریخ و اخلاق در آموزش و پرورش: چگونه آموزش تاریخ می‌تواند ارزش‌های اخلاقی را تقویت کند [دوره 5، شماره 2، 1403، صفحه 14-28]

ه

  • هوش مصنوعی آموزش تاریخ و هوش مصنوعی(محاسن و معایب آن). [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 28-41]
  • هویت ملی بررسی رابطه میان میزان آشنایی دانش آموزان با میراث فرهنگی شهر اصفهان و دل‌بستگی آن‌ها به هویت ملی. [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 42-61]

ی

  • یادگیری اولویت‌بندی علاقمندی‌های دانش‌آموزان ابتدایی به یادگیری حوزه‌های دانشی مطالعات اجتماعی با استفاده از تحلیل سلسله‌ مراتبی با تاکید بر تاریخ [دوره 5، شماره 1، 1403، صفحه 15-27]