فصلنامه پژوهش در آمورش تاریخ، به منظور رشد و گسترش فرهنگ ایرانی- اسلامی و توسعه مباحث حوزه آموزش تاریخ، تازه های پژوهشی صاحب نظران حوزه تاریخ را منتشر می کند تا در دسترس علاقه مندان قرارگیرد.
محورهای مقالات
- مبانی فلسفی و تاریخی در آموزش تاریخ
- برنامه درسی و طراحی آموزشی در آموزش تاریخ
- راهبردها و روش ها در آموزش تاریخ
- فناوری های آموزشی و هوش مصنوعی در آموزش تاریخ
- سنجش و ارزشیابی در آموزش تاریخ
- مطالعات تطبیقی در آموزش تاریخ
- تحلیل محتوای کتاب های تاریخ
- سواد تاریخی دانش آموزان