• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
    • داوران
    • مدیر مسئول
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
دوره و شماره: دوره 2، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 6-116 
تعداد مقالات: 6

مقاله پژوهشی

الگوی پیشنهادی گاهشماری سالیانه قبرستان بقیع

صفحه 6-20

رضا دادگر؛ علی حسن خانی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 610.52 K

آموزش تاریخ به شیوه یادگیری معکوس در دورۀ متوسطه دوم

صفحه 21-37

سجاد رحمانی فلاح؛ محمد جمالو

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 532.3 K

بررسی فرایند تدوین و آموزش علوم از صدر اسلام تا دوره بنی امیه

صفحه 38-48

سمیه بیاتی؛ حسن جوادی نیا

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 470.45 K

تأملی بر تدریس مباحثه محور دروس تاریخ در شکل‌گیری و رشد تفکّر انتقادی با تأکید بر نظریه بازسازی‌گرایی

صفحه 49-67

سجاد جلیلیان؛ امیر حسین امامی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 765.72 K

تحلیلی بر مقالات آموزش تاریخ در آموزش و پروش ایران (مطالعه‌ی مروری)

صفحه 68-95

امیر کریمی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 808.26 K

نقش‌گذاری یا ایفای نقش به مثابه تاریخ فعال

صفحه 96-116

شجاع عربان؛ فضل اله فولادی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 551.65 K

پژوهش در آموزش تاریخ
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1400)
شماره 4
شماره 3
شماره 2
شماره 1
دوره 1 (1399)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب