تعداد مقاله | 130 |
تعداد پذیرش |
6 |
تعداد عدم پذیرش |
19 |
متوسط زمان داوری | 8 |
متوسط زمان پذیرش | 56 |
تعداد عدم پذیرش | 19 |
درصد پذیرش | 5 |
متوسط تعداد داوری | 2 |
فصلنامۀ «پژوهش در آموزش تاریخ»
بر اساس قوانین نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری لازم است کلیه نویسندگان محترم در هنگام ارسال مقاله علاوه بر فایل اصلی مقاله، فرم تعهد اخلاقی و تعارض منافع را نیز همراه با مستندات دیگر از طریق سامانه فصلنامه ارسال نمایند. همچنین، تمامی مقالات ارسالی میبایست از ساختار قالب مقالات و راهنمای نویسندگان که در همینجا قابل دانلود است، پیروی نمایند.
فصلنامۀ «پژوهش در آموزش تاریخ» با بررسی اصول اخلاق در انجام کارهای تحقیقاتی، رعایت اصل امانتداری، اصول انسانی در انجام تحقیقات علمی و همچنین اصول اخلاقی در زمینه نشر مطالب و پذیرش قوانینی همچون اخلاق در نشر )COPE(، انجمن ناشران دسترسی آزاد به مطالب علمی (OASPA) و همچنین اعتقاد به دسترسی آزاد (Open Access) محققین به مطالب علمی منتشر شده، اقدام نموده است.
با توجه به درخواست سازمان نشریات علمی کشور، ثبت و نمایش شناسه رایگان ORCID و ایمیل آکادمیک برای تمامی نویسندگان(حتیالمقدور نویسنده مسئول) مقالات الزامی گردید. لذا از نویسندگان محترم درخواست میشود قبل از ارسال مقاله به فصلنامه نسبت به اخذ کد شناسه پژوهشگر ORCID و ایمیل آکادمیک اقدام نمایند.
جهت دریافت کد شناسه پژوهشگر ORCID به لینک https://orcid.org مراجعه نمائید.
راهنمای فارسی دریافت کد شناسه پژوهشگرORCID
صفحه 16-25
بهاره چرخاب؛ فهیمه چرخاب
صفحه 44-60
اعظم تقی پور جاوی تقی پور جاوی
صفحه 61-72
حیدر امیری