امروزه تشویق معلمان در به کارگیری روش های نوین آموزشی در همه رشته های نحصیلی به چشم می خورد، بدون شک جریان یاددهی و یادگیری با روشهای نوین و بهره گرفتن از وسایل کمک آموزشی پیشرفته موفق تر و کارسازتر است اما روش سخنرانی در همه شیوه های تدریس اعم از کهنه و نو به کار گرفته می شود و در اینجاست که قدرت و توانایی معلم در به کار بردن صحیح آن می تواند به ارتقاء کیفیت آموزش بیانجامد. پژوهشگر در این مقاله با بهره گرفتن از تجربیات چندین ساله آموزش تاریخ و با مراجعه به منابع و مستندات مربوط و با استفاده از شیوه توصیفی و تحلیلی به دنبال بیان این یافته است که سخنرانی قوی در ارتقاء سطح کیفی آموزش تاریخ بسیار مؤثر است لذا تقویت فن بیان و استفاده درست مدرسین درس تاریخ به خاطر بهره بیشتری که از روش سخنرانی می گیرند مهم ، لازم و ضروری است.
ادیب فر, فروزان. (1402). اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ. پژوهش در آموزش تاریخ, 4(4), 1-15. doi: 10.48310/rhe.2023.3572
MLA
فروزان ادیب فر. "اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ", پژوهش در آموزش تاریخ, 4, 4, 1402, 1-15. doi: 10.48310/rhe.2023.3572
HARVARD
ادیب فر, فروزان. (1402). 'اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ', پژوهش در آموزش تاریخ, 4(4), pp. 1-15. doi: 10.48310/rhe.2023.3572
VANCOUVER
ادیب فر, فروزان. اهمیت وضرورت تقویت سخنرانی معلمان در ارتقاء کیفیت آموزش تاریخ. پژوهش در آموزش تاریخ, 1402; 4(4): 1-15. doi: 10.48310/rhe.2023.3572